ingenting funkar, HATA!

aaaaaaargh!
jag blir så sur, nu funkar det inte för mej att sätta in headern heller,
och den har jag hållt på med i typ en timme nu.. skit kul -.-
men nu ska jag i alla fall låta bloggen vara resten av kvällen tror
jag , för nu ska jag duscha och sen kanske det blir lite tv med pappa,
men vi hörs imorgon, då gör jag nog klart resten av designen.
juste, det är ju dans imorgon också, jaja... jag får tid över antar jag,
så, heh, vi hörs imorgon.
pussåkram alla lovely peoples! ;D ♥


Kommentarer
Postat av: viccan

Tyck gärna till på min blogg :D

2009-08-23 @ 21:17:01
URL: http://goldira.blogg.se/
Postat av: peridiar.blogspot.com

kolla in i min blogg& kommentera :D<3

Peridiar.blogspot.com

2009-08-23 @ 21:24:03
Postat av: amanda

Det var så lite så! :)

Åh, tack så jättemycket, vad snäll du är!

2009-08-23 @ 21:38:04
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0