igår och idag.

Hejhej och förlåt för dålig uppdatering igår, men jag hade aldrig tid,
hade så mycket för mej, hehe ;)
Så igår vaknade jag typ rätt tidigt, gick ner och checka tv och åt
frukost, sen duschade jag och gjorde mej klar och jag och mamma
åkte ner på stan och sen städade vi i skåpen och sen åkte vi ut
till farmor och farfar, käka buuulllar och mamma klippte dom ;)

och när vi kom hem så hjälpte jag mamma och pappa med maten
och sen ringde Pauline, så jag åt sen och efter det smälte jag
choklad i en sån sak som vi hittade i ett skåp som vi rensade ur,
och sen när Pauline kom så doppade vi jordgubbar i den smälta
chokladen, shiiittt nice ;D
sen typ så gick vi och spelade lite monopol och sen satt vi lite
vid datorn och gjorde en massa saker. Sen cyklade hon hem
typ tio i tolv i regn , hahah ;)

idag: vaknade vid åttapåtta och kunde inte somna om, då satt jag
lite vid datorn och sen gick jag ner och käkade frukost, sen
duschade jag och jag är faktiskt klar nu och klockan är bara halv
tolv! och jag har varit klar ett tag redan också, jag är duuuktig! :D
och nu är min moster typ här tror jag, så jag vet inte vad
som händer idag, antagligen inget speciellt.
HÖRS IMORRN :)
och förlåt om det blev rörigt inlägg,
jag är lite rörig själv idag, haha.
och det vart inga bilder, jag vet
jag är tråkiiig. (N)
puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej, jo det tycker jag du ska ha =) Jag gillar då bloggare har det i menyn, för då kan man läsa om dom :)

2009-08-16 @ 13:03:47
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: Okej vad bra =D

Hihi, tack =D

2009-08-17 @ 11:50:42
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0