Hittade resultat !

tada, titta vad jag klickade fram då!
resultat från Skolkampen där jag var med och tävlade för vår skola! :D



Det där är mitt resultat på 60m , och vad det där visar är att jag är tredje snabbaste tjejen i klass fyra av alla skolor här där jag bor, det är jätteroligt tycker jag ;)




för er som inte vet, är Skolkampen en sorts aktivitet där alla skolor här där jag bor möts på BJ-arena (en friidrotts-arena ;p) och de som har bästa resultaten efter träningen blir utvalda till att tävla, men självklart måste man inte om man inte vill. I alla fall, sedan kommer alla skolor dit och tävlar som sagt, och man kan vinna pokaler och allt möjligt. Jätteroligt. och sedan så i år hade dom en tävling för hejaklacken också :)


Kommentarer
Postat av: > emelie smolle

visst , säg till när du har lagt till mej så lägger jag till dej :)

2009-08-30 @ 22:34:21
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0