hemma nu igen.

chaachaa ;)
nu är jag tillbaka, det var faktiskt roligare än jag trodde att plocka
blåbär med mamma och pappa i några timmar, h3h3.
Men jaja, jag fick i alla fall ihop typ två plastskålar och är nöjd,
för nu kan jag baka en blåbärspaj och då får jag antagligen ändå
blåbär över som jag inte har någon aning om vad jag ska göra av..
aja, skit i det, man kan väl ha dom på glass eller fil? Kan man? ^^
ahh, jag har inte så stor koll på det menmen.
Nu sitter jag och lyssnar på Shakira - She wolf , en ganska cool låt
faktiskt tycker jag, vad tycker du om den?
Nu vet jag inte vad jag ska ta och göra, får se om jag bakar pajen
idag.. men aja, ha det toppen, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0