godmorgon.

yes, igår blev det riktigt bra uppdatering för att vara jag, hade väl inget bättre för mej ;)
men jag hade riktigt mysigt för mej själv igår faktiskt, trodde att det skulle bli lite jobbigt
men det var riktigt mysigt ! :D

Idag vaknade jag runt halv tio tror jag, så jag har nästan bara varit uppe i en timme,
konstigt... det känns som om jag har varit vaken jättelänge.
Men jaja, jag har inga planer inför dagen, eller, jag och mamma kanske ska till IKEA
och titta på nya möbler till mitt rum. Och förhoppningsvis så lyckas jag få min nya
header ifrån syster idag :D
Men nu ska jag göra något annat, märkte att jag hade hela 41 besökare igår, shit!
Jag trodde inte att det var så många som läste min blogg, jätteroligt! :D 
fast det var bara igår som det var så många, så det mesta kanske var mej själv,
för jag brukar liksom kolla in min egen blogg så att
den inte ser konstig ut. h3h3h3h3h3.
Nu ska jag gå, ha en bra dag så kanske vi hörs senare får vi hoppas :)

kyyysssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0