Glitter .

hejjssan,
åkte till furuvik med Andrea och Pauline idag då, det var jätteroligt,
verkligen en lyckad dag :)
Jag hoppas att vi kommer göra om det. Men i alla fall så hände
en massa saker, men jag orkar inte ta det nu, bilder och allt sånt
kommer imorgon, kanske skriver jag vad som hände då.
Så i morgon får ni ett lååångt inlägg! :D
Men i alla fall, började se på Glitter nästan direkt när jag kom
hem, och så alla vet är det en film med Mariah Carey och hennes
underbara röst ;p
Men typ mitt i skulle jag se ett program med pappa som jag har
sett med honom en gång förut och det är jätteintressant,
det handlar om dinosaurierna om hur dom levde och dog ut,
men tyvärr var det sista avsnittet. jag ääälskar dinosaurier!  haha.
Men yaa, sen så kollade jag klart på Glitter, omg, så sjukt fin film.
Fast jag grät inte som jag tycker att jag borde ha gjort. Det kom bara
inga tårar ikväll, heh.
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, tänkte bara säga att jag är
helt besatt av Proactiv, jag vill verkligen ha det om det är så bra som
det verkar, fy sjutton, jag behöver det verkligen. Jag är så trött på att
alltid gå runt och känna mej så ful och ännu fulare i hyn..
hm, jag delar ut pussar och kramar, GRATIS! ooommmggg,
hihihihi, ha det bra, vi hörs i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0