friidrott eller handboll?

godkväll ;)
tänkte bara berätta att börja städa fick verkligen igång mej, jag hade lite skoj med Pulver och jag städade hans bur och mitt rum, fast jag hann inte med några för&efter bilder på rummet.. jag kom på det redan när jag börjat städa och kameran hade inget batteri då och mobilkameran tänkte jag inte ens på. h3h3 :p
i alla fall, det var sol och sen så började det regna så jag fick till och med se en regnbåge idag, det var lite roligt tycker jag, heheheh. sen åt jag, mamma och pappa litegrann av blåbärspajen som blev kvar igår, den är fortfarande kvar tror jag. sen gick jag upp och satte mej vid datorn och sen efter nån timme åt vi mat också.
Imorgon är det dans igen och jag ska också träffa Dea, nice blir det eftersom det också är den dagen vi slutar tidigast, eller fredagar slutar vi tolv och imorgon slutar vi två, men alla andra dagar slutar vi halv tre.. skit trökigt.

aja, nu ska jag gå in på Högbo GIF 's hemsida och kolla friidrott, jag och Dea kanske ska börja ju. och om jag inte ska börja på det så ska jag börja på handboll tror jag. aja, ha det så bra, vi hörs väl imorgon!

puss !




h3h3, tyckte ni borde veta hur jag ser ut nu :p


Kommentarer
Postat av: > emelie smolle

va bra :) jodå det är toppen

2009-08-30 @ 20:13:38
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0