FÖRLÅTFÖRLÅT .

oooouuuppps !
Jag har inte skrivit på typ 100000 år känns det som, men skolan började ju igår så det känns som om jag har haft så mycket annat för mej, så jag har nästan inte haft tid med skrivandet i bloggen. och det förklarar ju min header som jag verkligen hatar, den är bara så blööööö tycker jag ;)
får ta och skaffa mej en ny snart, jaa, det får jag verkligen. även om jag byter typ hela tiden men jaja, ibland måste jag ha mycket förändringar för annars blir det så tråkigt och jag är rätt noga med hur min blogg ser ut faktiskt, även om vissa kanske tycker att det inte syns så är jag det :p
Men idag har det inte hänt så jättemycket, jag var i skolan som igår och vi slutade tolv båda dagarna, niiiice! Men Pauline har ju bytt skola så det är jättetomt nu tycker jag... men jaja, jag har i alla fall bestämt mej för att börja på handboll eller friidrott, för dansen börjar på måndag men jag vill ändå göra något mer, det känns så lol och bara sitta inne här hela dagarna när jag kan träna på något som jag tycker om! :D

Jag har dessutom skaffat mej en ny cykel, eller det är mammas gamla-gamla cykel, hehe, men jaja, den duger för mej, jag är inte särskilt noga med cyklar. Jag tycker inte om att cykla ändå...
Men nu ska jag sluta skriva, har lite annat att göra, ha det superlattjo så ses vi förhoppningsvis imorgon, många pussar och kramar till alla ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0