finns det en Spiderman 4 ?

Hejsan! (:
Jag har inte gjort så mycket idag, vaknade typ kanske vid sju (!) av att det regnade , typiskt... somnade typ i soffan till friidrotts VM igår, men sen väckte pappa mej när det var dags att gå och lägga sej, hehe ;)
Men jag somnade om typ fem gånger och sen gick jag upp och åt frukost och sen lekte jag lite med Pulver och sen så satte jag mej vid datorn och spelade The Sims, men det är så jäkla tråkigt nu förtiden, jag vet inte varför jag inte tycker det är roligt längre... -.-
men typ jag har också kollat in IKEA's hemsida, har kikat på lite bord och sånt, för jag kanske ska göra en renovering på mitt rum, eller... jag kanske bara ska tapetsera en vägg och typ köpa en hylla och ett bord och flytta på soffan och lite såna saker, men om jag gör det kommer det nog in före och efter bilder. men det blir i framtiden det så, tålamod måste jag ha gott om tyvärr :p
Ikväll så ska mamma och pappa bort till vänner och jag ska stanna hemma, jag vill inte följa med. Så tråkigt och bara sitta och lyssna när de pratar om en massa vuxen saker, kanske får jag någon kompis hemma eller så får jag hyra film och sitta hemma och mysa (:
Men okej, nu ska jag sluta skriva så jäkla mycket, pussåkram !



finns det en Spiderman 4?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0