du är speciell ♥

jaja, hejsan :)
tog sällskap med Dea till skolan idag också, sen kom våra slöjdlärare osv. dom pratade om en massa saker, typ hur vi skulle sköta oss under denna termin och sånt. Vi ska börja med syslöjd nu ;p
men i alla fall, sen hade vi rast och det regnade så mitt hår vart skitkrulligt... jättekul -.-
aja, sen lekte vi med matgrupperna idag igen, sen åt vi mat och sen så fick vi ha innerast för regnet, shiiitttt najjs, ibland borde det regna lite oftare, h3h3 ;)
sen skulle vi göra klart lite saker och sånt... hände en del, men sen gick jag hem och efter ett tag kom Fanny och sen kom Dea och vi gjorde lite saker typ , sen gick dom hem nyss.
nu håller jag på och klurar på krånglet i kommentarsaken, varför kommentarerna är på höger sida och inte på vänster sida... aja, om nån vet så kan du väl slänga hit en kommentar och hjälpa mej? Faktiskt så kan du få en länkning här, om du vill :p   (typ vad jag vet läser inga min blogg, men mina vänner gör det i alla fall, några andra också antar jag xp)
ha det bra, puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0