ändrat humör, JAG ÄR BÄST! :D

yes! som i rubriken,
jag gjorde en ny header och det funkade! hihihihi ^^,
väldigt glad, och dessutom märkte jag att jag har fått hur
mycket kommentarer som helst och många fler besökare,
till och med en prenumerant, nu är jag sjuukt glad! :D

hmm, juste, jag sa ju att jag skulle låta bli datorn för ikväll
men det gick bara inte, så nu får denna blogg faktiskt vara,
fler små detaljer får jag ta typ imorgon.. nu ska jag blåsa
håret och lite såna småsaker, kanske ska jag skynda mej
att bädda rent i min säng... jaa, vi får se.
vi hörs imorgon såklart! puss och kram, underbara josefines-blogg-läsare ;)


ska jag börja med Veckans hiss & diss eller något annat skojj?
funderar på en frågestund längre fram i tiden också, känns lite
lol att införa en sån när jag kanske inte har så många läsare,
jaja, kom med förslag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0